Najnowsze Wpisy

w dupe jeża... :/ Komentarze (1)
05. stycznia 2004 21:20:00
linkologia.pl spis.pl

kurcze.... gg mi nie działa... kaaza sie rypie i nie wiem co jest co... i ogolnie ejst do kituu!! te blogi tysz sa jakies inne.... nie moge sie w tym polapać :/ grrr.. w blog pl mam wsyztko ladnie pokukladane i jasne.. a tu!? jakies nie wiem co.. :P kurcze ale ja sie uzalam ;) dzisiaj bylam z przyjaciolka na meiscie :P hehehe lepeij nie bede opowiadac co wyprawialysmy bo sie przerazicie... =) oku.. lece.. moez rozgryze tą kaazę :/ łach.. paa :*

misiuniaa : :

linkologia.pl spis.pl

OKI... nie wiem od czego zacząć... mniejsza z tym.. idem załatwić sobie szablon jakiś... powiem wam tylko ze na blog. pl wszytko jest łatwoejsze ;) hehe dobra mykam ;) paaa z

misiuniaa : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
2930311234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930311

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

tofgirl | ja-czyli-kto | yakkul | kent5 | pomysl-na-biznes | Mailing